Home

mogge mijn vriend. hoop een goeie voor je. wil even wat kwijt. zit me al lang dwars. je zegt dat je niemand wil stressen. & ik geloof je. Echt. Ik hou niet van ironie, cynisme . Ik zeg wat ik meen & ik  meen wat ik zeg. Dat probeer ik tenminste. & ik voel, ik bedoel, ik pretendeer niets over niemand te weten. Echt niet. Maar ik voel t als volgt dat je mensen zeer zeker stresst. Erg diep..inclusief jezelf.. hoop dat deze tijd weg van alles, je juist dichter bij jezeld laat komen. Zou goed zijn voor iedereen denk ik.. want ik denk dat jouw zijn, net als mijn zijn, iedereen & alles is. Het hele sublieme universum. & al dit meen ik letterlijk. Niet figuurlijk.

2 thoughts on “brief aan een vriend

  1. Having read this I believed it was extremely enlightening.
    I appreciate you taking the time and energy to put this article together.

    I once again find myself personally spending a lot of time
    both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

Leave a Reply

